مقالات

در هنگام خرید قلعه بادی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید قلعه بادی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کودکان سرشار از انرژی هستند و بازی‌ها و سرگرمی‌های آموزنده و پرتحرک راهی برای تخلیه درست این انرژی است. علاوه بر این، بازی کردن و فعالیت بدنی تاثیر بالایی بر سلامت روح و جسم کودکان دارد. اما مشکلاتی مانند آپارتمانی بودن منازل و کمبود فضا در خانه، فعالیت‌های بدنی کودکان را محدود می‌کند. به همین دلیل یکی از چالش‌های بزرگ خانواده‌ها، یافتن سرگرمی مناسبی است که هم در فضای خانه قابل اجرا باشد و هم انرژی و هیجان کودک را به درستی تخلیه کند. قلعه بادی پاسخ این مشکل است!

قلعه بادی یکی از محصولات پرفروش اینتکس است که در میان کودکان طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که کودکان حساسیت بیشتری دارند و خطرات بیشتری سلامت جسم و روان آن‌ها را تهدید می‌کند، خرید هرگونه وسیله یا تجهیزات بازی برای آن‌ها، نیاز به دقت و بررسی دارد. به همین دلیل در این مقاله نکاتی را بررسی می‌کنیم که در هنگام خرید قلعه بادی باید به آن توجه کنید.

جنس بدنه قلعه بادی

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در خرید قلعه بادی و سایر محصولات و اسباب بازی‌های کودکان، جنس بدنه آن‌ها است. قلعه بادی یکی از وسایل بازی است که کودک ساعت‌ها در آن مشغول بازی و تحرک خواهد بود. از آنجایی که پوست کودکان نسبت به بزرگسالان حساس‌تر است و بیماری‌های پوستی بیشتری آن‌ها را تهدید می‌کند، جنس بدنه در انتخاب بهترین قلعه بادی کودک موثر است.

ضد حساسیت بودن یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب قلعه بادی به شمار می‌رود. قلعه‌های بادی تولید شده توسط اینتکس از جنس پی وی سی تولید می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های PVC، نرم و ضد حساسیت بودن آن است. به همین دلیل قلعه بادی اینتکس می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید قلعه بادی کودک باشد.

علاوه بر ضد حساسیت بودن، مقاومت و استحکام بالا بدنه حلقه بادی نیز اهمیت بالایی دارد. از آنجایی که کودکان به طور مداوم در این قلعه بادی مشغول تحرک و بازی هستند، این محصول باید استحکام بالایی داشته باشد.

ابعاد قلعه بادی

قلعه‌های بادی در ابعاد و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. در هنگام خرید قلعه بادی باید به ابعاد قلعه و فضای خالی موجود در خانه، آپارتمان، ویلا و … خود توجه داشته باشید. قلعه‌های بادی بزرگ برای مهد کودک‌ها، ویلا‌ها بزرگ و … قابل استفاده هستند و ابعاد کوچک‌تر این محصولات، در فضای آپارتمان جای می‌گیرند.

حداکثر میزان تحمل وزن

فاکتور سومی که در هنگام خرید قلعه بادی باید به آن توجه کنید، ظرفیت تحمل وزن این محصولات است. از آنجایی که قلعه‌های بادی در ابعاد متنوع تولید می‌شوند، حداکثر وزنی که تحمل می‌کنند نیز با یکدیگر متفاوت است. سن کودک و وزن او در انتخاب قلعه بادی تاثیر بالایی دارد. علاوه بر این، اگر بیش از یک فرزند دارید یا به دنبال خرید قلعه بادی برای کودک خود هستید تا با دوستانش در آن به بازی بپردازد، یک قلعه بادی با ظرفیت و تحمل وزن بالاتر انتخاب کنید.

سلیقه و علایق کودک

بی‌شک یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب بهترین قلعه بادی کودک موثر خواهد بود، علایق فرزندان شما است. محصولات بادی اینتکس در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود در هنگام خرید حلقه بادی، انتخاب بیشتری در اختیار داشته باشید.

هدف از خرید قلعه بادی، فراهم کردن بستری مهیج برای شادی و سرگرمی کودکان است. به همین دلیل تطابق این محصول با سلیقه کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید با بررسی مدل‌های متنوع قلعه بادی دخترانه و پسرانه اینتکس، محصولی که مورد علاقه کودک‌تان است انتخاب کنید.

داشتن برچسب تعمیرات

همانطور که از نام این محصولات مشخص است، این قلعه‌ها از نوع بادی هستند. با وجود اینکه قلعه بادی اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم و مستحکم تولید می‌شود، اما باز هم برخورد اجسام تیز می‌تواند مشکل‌ساز شود.

صدمه دیدن، پنچری و پارگی بدنه قلعه بادی امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است کودکان در هنگام بازی خود، با اجسام تیز و برنده به بدنه این محصول آسیب وارد کنند. علاوه بر این، استفاده مکرر، فشار آمدن بر بدنه و عواملی این چنینی می‌تواند بدنه قلعه بادی را دچار مشکل کند. به همین دلیل داشتن برچسب یا پک تعمیرات بسیار مهم است.

اغلب محصولات اینتکس در بسته بندی خود برچسبی مخصوص تعمیرات دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید پنچری و پارگی‌های جزئی را ترمیم کنید. علاوه بر این می‌توانید در هنگام خرید قلعه بادی کودک، یک بسته برچسب تعمیرات اینتکس نیز خریداری کرده تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

خرید و تهیه پمپ باد

قلعه‌های بادی اینتکس در ابعاد متنوعی تولید می‌شوند. اما اکثر این محصولات ابعاد بزرگی دارند و برای باد کردن یا وکیوم کردن آن‌ها به پمپ باد نیاز خواهید داشت. قلعه‌های بادی کودک اینتکس را می‌توانید با کمک پمپ باد دستی یا پمپ باد برقی به سرعت و به راحتی، راه اندازی کنید. با وجود اینکه پمپ باد برقی با سرعت بیشتر و زحمت کمتری عمل باد زدن قلعه را انجام می‌دهد، اما قلعه‌های بادی اینتکس به کمک پمپ باد نیز راه اندازی می‌شوند.

در هنگام خرید قلعه بادی، بهتر است یکی از انواع پمپ باد دستی و برقی اینتکس را نیز خریداری کنید تا در راه اندازی یا جمع کردن قلعه بادی دچار مشکل نشوید.

شرکت تولید کننده

از دیگر نکات خرید قلعه بادی، توجه به شرکت سازنده این محصولات است. همانطور که گفته شد، مقاومت بالا، استحکام بدنه و جنس ماده سازنده محصولات بادی کودک اهمیت بالایی دارد. اگر به دنبال بهترین قلعه بادی برای کودک خود هستید، بهتر است به شرکت سازنده این محصولات نیز توجه کنید.

کمپانی اینتکس یکی از مشهورترین شرکت‌ها در تولید محصولات بادی و اسباب بازی بادی کودک است. انواع قلعه بادی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع یکی از پرفروش‌ترین محصولات INTEX به شمار می‌رود. محصولات بادی اینتکس از جنس پی وی سی تولید می‌شوند که ضد حساسیت است و مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

قلعه بادی کودک از کجا بخرم؟

قلعه بادی یکی از محصولات بازی کودک است که می‌تواند ساعت‌ها فرزندان‌تان را سرگرم بازی کند. این وسیله بازی مهیج، ابعاد مختلفی دارد و در هر فضا و با هر سلیقه‌ای سازگار است. کمپانی INTEX یکی از برندهای معروف در تولید محصولات بادی کودک و قلعه بادی است که نمایندگی‌های متعددی در داخل ایران دارد.

فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا، انواع تشک جامپینگ و قلعه بادی کودک را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌ها، ابعاد، ظرفیت تحمل و مدل‌های متنوع محصولات این فروشگاه، قلعه بادی مناسب با سلیقه و علایق کودک خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *