مقالات

نکاتی برای تعمیرات قایق بادی

نکاتی برای تعمیرات قایق بادی

قایقرانی از زمان‌های گذشته تا به امروز از تفریحات و ورزش‌های هیجان انگیزی بوده که افراد بسیاری به آن علاقه‌مند بوده و هستند. اولین نکته‌ایی که برای انجام این ورزش لذت بخش باید در نظر گرفت، تهیه قایق مناسب و باکیفیت است. قایق انتخابی باید از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوان در بازه زمانی طولانی از آن استفاده کرد. قایق‌های معمولی قیمت بالایی دارند و در برای همه امکان تهیه و خرید آن‌ها فراهم نیست این در حالی است قایق‌های بادی دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای هستند به همین جهت تمام علاقه مندان به قایقرانی می‌توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. قایق بادی اینتکس یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین مدل از قایق‌های بادی موجود در بازار است. در ادامه این مقاله با ویژگی‌ها و روش‌های تعمیرات قایق بادی بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید بتوانید با خیال آسوده‌ایی این محصول تهیه کنید.

جنس بدنه قایق بادی

جنس بدنه قایق بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس پی وی سی ضخیم، لایه‌های نخ ابریشم و برزنت است که همین عامل سبب شده تا قایق‌های بادی تولید شده توسط این شرکت از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشند. جنس مقاوم قایق بادی اینتکس این امکان را فراهم آورده تا این محصول در برابر اشیا تیز و برنده نیز مقاوم باشد تا در صورت تماس با اشیا برنده دچار آسیب و سوراخ نشود.

تعمیرات قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس دارای بدنه نرم انعطاف پذیر و کاملا صافی است به همین علت به راحتی می‌توان نسبت به تعمیرات آن اقدام کرد. مراحل تعمیرات قایق بادی عبارتند از:

  • خالی کردن باد قایق بادی
  • پهن کردن قایق بادی روی سطح صاف مانند کاشی و سرامیک
  • به همراه داشتن یک تیکه چوب mdf کوچک و یک وزنه سنگین.
  • استفاده از چسب اصلی اینتکس که به صورت قطره‌ای است و وصله شیشه‌ای اینتکس
  • زدن مقداری از چسب قطره‌ای روی محل آسیب و همچنین قرار دادن یک تکه از وصله روی سوراخ
  • قرار دادن چوب و همچنین وزنه سنگین روی وصله به مدت ۴ ساعت

ویژگی‌های قایق بادی

قایق بادی همانطور که از نامش مشخص است دارای وزن سبک و قابل حملی است به همین دلیل برای جابهجایی آن نیازی به استفاده از ماشین‌های خاص نیست و می‌توان با هر وسیله نقلیه‌ایی آن را جا به جا کرد. ویژگی دوم قایق بادی آن است که این محصول از امینی بالایی برخوردار بوده به همین جهت می‌تون با خیال آسوده‌ایی از آن استفاده کرد. قایق بادی یع هیچ عنوان غرق نمی‌شود و در برابر تیز و برنده نیز دارای استقامت بالایی است. همچنین باید اضافه کرد که قایق بادی داری مدل‌های متنوعی بوده به همین ترتیب مصرف کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز و نوع کاربری مورد نظر خود نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. ویژگی مهم دیگر قایق بادی آن است که این قایق با توجه به قیمت منسبی که دارد، این امکان را برای همه فراهم می‌کند تا بتوانند آن را تهیه کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *