مقالات

آشنایی با کاربردهای تشک بادی

آشنایی با کاربردهای تشک بادی

یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس که از طرف خریداران با استقبال خوبی همراه بوده، تشک بادی است. تشک بادی از محصولاتی است که از آن هم می‌توان در سفر و هم در منزل استفاده کرد و با بهره‌مندی از آن خواب لذت بخشی را تجربه کرد. این محصول در سایزها و اندازه‌های مختلفی تولید شده تا مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز و نوع کاریرد مورد نظرشان این محصول را تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوند. در ادامه این مقاله با کاربردهای تشک بادی و انواع مختلف آن به صورت کامل آشنا خواهید شد تا در زمان خرید این محصول بتوانید با خیال آسوده‌تری انتخاب کنید.

انواع تشک های بادی

تشک‌های بادی اینتکس در دو مدل یک نفره و دو نفره تولید شده‌اند. تشک‌های بادی یک نفره دارای عرض‌های مختلف ۷۶، ۹۹، ۱۳۷ و ۱۵۲ و طول‌های متفاوت ۱۹۹ و ۲۰۳ سانتی‌متر هستند. برخی از مدل‌های این محصول را می‌توان هم با استفاده از پمپ برقی و هم پدالی به آسانی باد کرد. یکی از نکات قابل توجه آن است که برخی از مدل‌های تشک‌های بادی روی آب نیز قابل استفاده هستند و می‌توان با خرید آن‌ها یک تیر و دو نشان زد.

تعمیرات تشک بادی اینتکس

از خصوصیات تشک‌های بادی آن است که این محصولات دارای بدنه نرم، مقاوم و انعطاف پذیری هستند که همین عامل باعث شده تا این محصول در برابر سوراخ شدن و آسیب دیدیگی دارای استقامت بالایی باشد. اما ممکن است به دلیل استفاده نادرست تشک بادی دچار سوراخ و آسیب دیدیگی شود که به راحتی با استفاده از چسب‌های تعمیرات اینتکس می‌توان در بازه زمانی کوتاهی نسبت به تعمیر تشک اقدام کرده و مجدد از آن  بهره‌مند شد.

کاربردهای تشک بادی

همانطور که می‌دانید، تشک بادی از وزن سبک و قابل حملی برخوردار است به همین جهت از آن می‌توان به راحتی در چادرهای مسافرتی استفاده کرد. همچنین همانطور که اشاره شد، مدل‌هایی از این محصول قابلیت استفاده روی آب رو نیز دارند و می‌توان با استفاده از آن‌ها به راحتی روی آب نیز قرار گرفت. یکی از کاربردهای تشک بادی استفاده از آن به عنوان تشک بیماران نیز است. افرادی که از درد در ناحیه کمر خود رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از این تشک خواب راحت و لذت بخشی را تجربه کنند زیرا تشک‌های بادی اینتکس دارای خاصیت طبی هستند و به کمر و ستون فقرات آسیبی وارد نمی‌کنند.

تشک بادی چه ویژگی‌هایی دارد؟

از ویژگی‌های تشک بادی آن است که این محصول علاوه بر وزن سبک خود دارای قیمت ارزان و به صرفه‌ای نسبت به محصولات مشابه خود است. همچنین باید اشاره کرد که قابلیت نصب سریع و آسان و همچنین کیفیت بالای آن این امکان را برای خریداران فراهم می‌آورد تا بتوانند در بازه زمانی طولانی و به راحتی از آن استفاده کنند. نکته قابل توجه دیگه آن است که تشک بادی از جنس ضد حساسیت تولید شده به همین ترتیب تمام افراد در گروه‌های سنی متفاوت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *