مقالات

مقالات

نمایندگی اینتکس در تهران

نمایندگی اینتکس در تهران

شرکت اینتکس از بزرگترین و شناخته‌شده ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات بادی است که محصولات آن در سراسر جهان دارای طرفداران بسیاری است. محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌های این شرکت در سراسر دنیا به دست مصرف کنندگان می‌رسد. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا به عنوان نمایندگی اینتکس و دیگر محصولات بادی در ایران اقدام به ارائه تمامی محصولات بادی از جمله استخر بادی، تشک بادی، اسباب بازی‌های بادی، قایق بادی و … کرده است. محصولات بادی ارائه شده در فروشگاه اینتکس کالا برای تمامی گروه‌های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است.

فروشگاه اینتکس کالا به عنوان نمایندگی اینتکس ایران اقدام به ارائه تمامی محصولات بادی با ضمانت اصالت کالا کرده است و به همین ترتیب خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشند. نمایندگی اینتکس تهران محصولات بادی شرکت اینتکس و اینتایم را به تمام شهرهای کشور ارسال می‌کند و پس از سفارش کالا محصول مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. نکته قابل توجه آن است که بسیاری از محصولات خریداری شده از اینتکس کالا دارای برچسب تعمیرات هستند و در صورت آسیب دیدگی می‌توان به راحتی آن‌ها را تعمیر کرده و با خیال آسوده مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالای محصولات اینتکس

یکی از نکات مهم درباره محصولات بادی آن است که این محصولات دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی هستند و به همین جهت از آن‌ها می‌توان در بازه زمانی طولانی مدت استفاده کرد. خرید مستقیم از نمایندگی تهران اینتکس این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید بهترین مدل از محصولات بادی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین باید اشاره کرد که تمامی محصولات بادی ارائه شده توسط نمایندگی اینتکس مرزداران دارای امنیت بالایی هستند که در نتیجه این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان از این محصولات با خیال آسوده استفاده کرد و در دسترس کودکان نیز قرار داد.

در فروشگاه اینتکس کالا تمامی محصولات در بسته بندی مخصوص خود شرکت اینتکس قرار گرفته‌اند و از این بابت خیال خریداران بابت سلامت فیزیکی کالا راحت خواهد بود. محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس برای گروه‌های سنی مختلفی تولید می‌شوند و با تنوعی که دارند، به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان بوده‌اند. تمامی محصولات محصولات اینتکس را می‌توان به صورت اینترنتی از تهیه نمایندگی اینتکس سنتر کرد و درب منزل آن‌ها را تحویل کرد.

پر فروش‌ترین محصولات بادی

همانطور که گفتیم، محصولات بادی در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله پرفروش‌ترین آن‌ها می‌توان به تشک بادی، استخر بادی کودک،‌استخر بادی پیش ساخته،‌کاناپه بادی، توپ بادی، تشک بادی، مبل بادی، قایق بادی، وان حمام بادی، جکوزی بادی، حلقه شنا بادی، حیوانات پرشی بادی، خانه بازی بادی و تخت بادی اشاره کرد. نکته جالب توجه آن است که مبل، کاناپه و تخت بادی در مدل‌های یک و دو نفره تولید شده‌اند و به همین دلیل به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان بوده‌اند. تمامی مدل‌های این محصولات از طریق نمایندگی اینتکس استور ارائه شده‌اند.

ارسال محصولات اینتکس

نمایندگی اینتکس شاپ محصولات بادی برند اینتکس و اینتایم در تهران بوده که انواع محصولات بادی را از طریق ارسال با پست، تیپاکس و باربری به دیگر شهرستان‌ها انجام می‌دهد. نمایندگی ایران اینتکس در تهران نیز تمامی محصولات را با استفاده از پیک یا اسنپ در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟