مقالات

بالش بادی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بالش بادی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

این روزها انواع مختلفی از محصولات بادی به بازار عرضه شده و با توجه به ویژگی‌هایی که این محصولات دارند، طرفداران آن‌ها روزبه روز در حال افزایش است. با توجه به محبوبیتی که محصولات بادی دارا هستند، تولیدکنندگان این محصولات اقدام به تولید بالش‌های بادی نیز کرده‌اند. بالش بادی محصولی است که به راحتی قابل استفاده بوده و می‌توان آن را در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار داد. این محصول در مدل‌ها و سایز‌های مختلفی تولید می‌شود تا بتوان با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کرد. کاربرد بالش بادی با توجه به ساختارش بسیار متنوع است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بالش بادی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

کاربرد بالش بادی

با توجه به ساختاری که بالش بادی دارد، خرید آن برای افرادی که زیاد اهل سفرهای کاری یا تفریحی هستند، توصیه می‌شود زیرا می‌توانند بالش مورد علاقه خود را در حجم کم هر جا و زمانی در اختیار داشته باشند و خوابی لذت‌بخش را تجربه کنند.

بالش بادی آبی مسافرتی اینتکس 68676

مزیت‌های بالش بادی

بالش بادی مزیت‌های بسیاری دارد و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد. از جمله مزیت‌های این محصول می‌توان به:

وزن سبک

همانطور که می‌دانید مهمترین مزیت‌ تمام محصولات بادی آن است که این محصولات دارای وزن سبکی هستند که این مزیت برای بالش‌های بادی نیز وجود دارد. بالش‌های بادی وزنی برابر با ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم دارند و می‌توان به آسانی آن‌ها در کوله پشتی خود نیز قرار داد.

کم جا بودن

یکی دیگر از مزیت‌های بالش‌های بادی آن است که این محصول کم جا بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند به همین دلیل می‌توان بدون اینکه نیاز به در نظر گرفتن فضایی برای آن باشد، در هرجا همراه خود بالش بادی مخصوصی داشت.

قابلیت تنظیم دلخواه

همه ما به اندازه خاصی از بالش عادت داریم و زمانی که به مکان دیگر سفر می‌کنیم از بزرگ‌ترین دغدغه‌های پیش رو آن است که بالش موجود در مکان جدید از ارتفاع و سایز مورد نظر ما برخوردار باشد. با خرید بالش بادی این مشکل حل شده است و شما می‌توانید بالش بادی خود را به هر اندازه‌ای که به آن عادت دارید، باد کرده و خوابی آسوده را تجربه کنید.

بالش گردنی بزرگسال زرشکی اینتکس مدل 1104

معایب بالش بادی

از معایب بالش‌های بادی آن است که این محصول سایز بزرگی نداشته و برای افرادی که جثه بزرگتری دارند، می‌تواند مشکل ساز باشد. همچنین باید اشاره کرد که این بالش نسبت به سایر مدل بالش‌های موجود در بازار طول عمر کوتاه‌تری داشته و باید در نگهداری از آن دقت کرد.

انواع بالش بادی

بالش بادی را می‌توان از نظر جنس و شکل دسته بندی می‌شود. از نظر جنس باید گفت که بالش‌های بادی از جنس پی وی سی هستند ولی رویه آن‌ها متفاوت است و برای رویه آن‌ها از خز مصنوعی، فوم، جیر یا انواع پارچه استفاده می‌شود که با توجه نیاز خود می‌توان بالش مورد نظر را تهیه کرد. از ظاهر نیز باید گفت بالش بادی در دو مدل گردنی و ساده وجود دارد. بالش بادی گردنی محصولی است که به بهترین حالت روی گردن قرار می‌گیرد و در طول سفر می‌توان در هواپیما، اتومبیل یا قطار مورد استفاده قرار داد. مدل ساده این محصول نیز همچون سایر بالش‌ها بوده و دارای سایزهای متفاوتی است.

خرید بالش بادی

بالش بادی با برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد ولی یکی از شناخته شده‌ترین و باکیفیت‌ترین برند‌های این محصول، بالش بادی اینتکس است. بالش‌های بادی اینتکس در مدل‌های مختلف تولید شده‌اند تا فرد بتواند با توجه به نیاز خود این محصول پرکاربرد را تهیه کند. برای خرید بالش بادی اینتکس می‌توانید از طریق نمایندگی اینتکس در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا دارای ضمانت اصالت کالا هستند و با خیال آسوده می‌توان آن‌ها را مورد استفاده قرار داد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *