مقالات

راهنمای خرید انواع استخر بادی کودک ارزان

راهنمای خرید انواع استخر بادی کودک ارزان

آبتنی و شنا از زمان‌های گذشته تا به امروز از جمله محبوب‌ترین تفریحات برای همه به ویژه کودکان هستند. برای شنا یا آبتنی در اولین قدم به استخر نیاز خواهد بود که برای این منظور می‌توان از استخرهای عمومی استفاده کرد ولی با توجه به اینکه بسیاری از این استخرها استانداردهای لازم برای شنای کودکان را ندارند، باید به فکر تهیه استخر افتاد تا بتوان با خیال آسوده اوقات شادی را برای کودک خود فراهم کرد. همانطور که می‌دانید امکان تهیه و نصب استخرهای بتنی در هر مکانی وجود ندارد به همین دلیل باید سراغ استخرهای بادی رفت که هم تنوع بالایی دارند و هم کاملا ایمن طراحی شده‌اند. انواع استخر بادی کودک با قیمت ارزان و مناسب توسط شرکت‌های مختلف تولید شده که در ادامه برخی از مدل‌های آن را معرفی خواهیم کرد.

استخر رنگین کمان کودک اینتکس مدل 57107

اگر به دنبال استخر بادی کودک ارزان و با کیفیت هستید، استخر بادی ۵۷۱۰۷ اینتکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مدل استخر با قطر ۶۱ سانتی‌متر دارای سایز و ابعاد مناسبی است و به همین ترتیب این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان از آن هم داخل ساختمان و هم در فضای باز استفاده کرد. حجم آب مورد نیاز این استخر نیز برابر با ۳۳ لیتر است به همین ترتیب برای استفاده از آن به آب زیادی نیز نیاز نخواهد بود. استخر رنگین اینتکس مدل 57107 دارای کیفیت و مقاومت بالایی بوده و در بسته بندی آن برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده تا در صورت آسیب دیدگی بتوان به آسانی آن را تعمیر کرده و مورد استفاده قرار داد.

استخر 57107

استخر بادی طرح هشت پا اینتکس مدل 59409

استخر بادی اینتکس مدل 59409 یکی دیگر از استخرهای پرفروشی است که دارای رنگ آمیزی و طرح بسیار زیبایی است به همین دلیل بسیاری از کودکان را شیفته خود کرده است. این مدل استخر با توجه به اینکه دارای قطر ۶۱ سانتی‌متر و حجم آبی برابر با ۱۷ لیتر است برای کودکان یک تا سه سال مناسب است. مناسب بودن ابعاد این استخر حتی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید آن را در حمام نیز مورد استفاده قرار دهید. این استخر علاوه بر طرح هشت پا، در طرح خرس، نهنگ، لاکپشت و آکواریوم نیز موجود است.

استخر 59409

استخر بادی طرح دایناسور اینتکس مدل 57106

یکی دیگر از استخرهای بادی کودک ارزان که دارای کیفیت، مقاومت و طراحی زیبایی است، استخر بادی اینتکس مدل 57106 است که در طرح‌های دایناسور و خرسی موجود است. این استخر نیز دارای قطر ۶۱ سانتی‌متر و حجم آبی برابر با ۳۵ لیتر است و با توجه به دیواره‌های بلندی که دارد، از امنیت بالایی برای کودک برخوردار بوده و با خیال راحت می‌توان آن را در اختیار کودکان قرار داد تا اوقات شادی را تجربه کنند. این استخر را می‌توان هم در فضای باز و هم در فضای بسته مورد استفاده قرار داد.

مدل 57106

استخر بادی مربع اینتکس مدل 57100

اگر به دنبال استخر بادی با طراحی و ساختار متفاوت هستید، استخر بادی اینتکس مدل 57100 یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود زیرا این استخر به صورت مربعی طراحی شده است. این مدل از استخر بادی کودک دارای طول و عرضی برابر با ۸۵ سانتی‌متر بوده و حجم آب آن نیز ۶۰ لیتر است. استخر بادی ۵۷۱۰۰ با توجه به ساختاری که دارد بسیار مقاوم و باکیفیت است و با توجه به وجود برچسب تعمیرات می‌توان در صورت آسیب دیدگی به آسانی آن را تعمیر کرد.

استخر 57100

خرید استخر بادی کودک

همانطور که می‌دانید یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ارائه دهنده محصولات بادی و به ویژه استخر بادی کودک، اینتکس است. محصولات بادی اینتکس توسط نمایندگی‌های این شرکت در سراسر دنیا در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. در ایران نیز نمایندگی اینتکس، فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا بوده که انواع محصولات بادی را با کیفیت و ضمانت اصالت کالا در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *