مقالات

مزایا و کاربردهای وان حمام بادی

مزایا و کاربردهای وان حمام بادی

وان حمام از آن دسته وسایلی است که هرکس دوست دارد، در حمام شخصی منزل خود داشته باشد اما این روزها همه در آپارتمان‌های کوچک یا متوسط زندگی می‌کنند به همین دلیل حمام‌ها از فضای کافی برای قرار دادن وان برخوردار نیستند. اما به جای استفاده از وان‌های حمام سرامیکی می‌توان از وان حمام بادی استفاده کرد. وان حمام بادی این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد تا بتوانید در کمترین فضای در دسترس خود نیز وان داشته باشید و از وقت گذراندن در آن لذت ببرید. وان حمام بادی در سایزها و مدل‌های مختلفی تولید شده تا هر فرد بتوانند با توجه به فضای موجود خود آن را تهیه کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع وان حمام بادی، کاربردها و همچنین مزیت‌های این محصول آشنا شوید.

انواع وان حمام بادی

وان حمام بادی در مدل‌های استوانه‌ای، مکعب مربع و مکعب مستطیل تولید شده است. همچنین این محصول با قطرها، ارتفاع‌ها و عرض و طول‌های متفاوت تولید شده تا بتوان از آن در کوچک‌ترین فضای در دسترس نیز استفاده کرد. نکته قابل توجه درباره این محصول آن است که وان حمام در مدل‌های عروسکی و ساده طراحی تولید شده تا به خوبی پاسخگوی هم بزرگسالان و هم کودکان باشد. تنوع رنگ‌های این محصول نیز متنوع بوده تا بتوان متناسب با رنگ آمیزی محیط بهترین گزینه را انتخاب کرد. یکی از پرفروش‌ترین مدل از وان های حمام، وان حمام بادی مستطیلی بزرگ کودک با ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری اینتایم است.

وان بادی کودک با ارتفاع ۴۶ سانتی‌متری اینتایم YT-320A

کاربردهای وان بادی

وان بادی با توجه به طراحی و ساختاری که دارد این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید مدت زمان طولانی را در آب قرار گیرید و ساعاتی را به استراحت کردن در آب اختصاص دهید. تهیه این محصول برای کسانی که از مشکلات درد مفاصل رنج می‌برند نیز این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانند در منزل آب درمانی کنند و حرکات اصلاحی را به راحتی انجام دهند. همچنین خرید وان بادی برای کودکان نیز این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان محیط شاد و امنی را برای آب بازی کودکان به ارمغان آورد.

مزیت های وان بادی

وان بادی همانطور که از نامش مشخص است دارای ساختاری بادی بوده به همین ترتیب این امکان را برای شما به همراه دارد تا هر موقع که به آن نیاز دارید، بتوانید از این محصول استفاده کنید. همچنین باید اضافه کرد که وزن وان بادی بسیار سبک بوده و می‌توان به راحتی آن را جابه جا کرد و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. وان بادی به گونه‌ای طراحی شده که هم با استفاده از پمپ‌های دستی و هم پمپ‌های برقی قابلیت باد شدن دارد. امنیت وان بادی نیز نسبت به وان‌های سرامیکی بهتر است زیرا کفه بادی این محصول مانع از لیز خوردن شما خواهد شد و می‌توانید با خیال آسوده‌تری از این محصول استفاده کنید. قیمت وان حمام بادی نیز نسبت به انواع مدل وان‌های سرامیکی بسیار مناسب‌تر بوده و با قیمت مقرون به صرفه‌ای می‌توان این محصول را تهیه کرد.

وان بادی نوزاد صورتی اینتایم YT-226A

خرید وان حمام بادی

وان حمام بادی توسط شرکت‌های مختلفی تولید شده که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها شرکت اینتایم و اینتکس است. محصولات این دو شرکت توسط نمایندگی آن‌ها در سراسر جهان قابل دسترس است که در ایران اینتکس کالا نمایندگی رسمی محصولات اینتکس و اینتایم است. با خرید از فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا می‌توانید کالای مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *