مقالات

راهنمای خرید جلیقه نجات بادی ارزان و پرفروش

راهنمای خرید جلیقه نجات بادی ارزان و پرفروش

تفریحات آبی از زمان‌های گذشته تا به امروز جز محبوب‌ترین تفریحات بوده اما این تفریحات جز پر خطرترین تفریحات نیز به شمار می‌آیند. با توجه به خطراتی که تفریحات آبی به همراه دارند، برای محافظت از خود باید از لوازم و وسایل ایمنی مناسب استفاده کنیم تا با خیال آسوده‌تری بتوانیم از این تفریحات لذت ببریم. یکی از وسایل ایمنی پرکاربرد در ورزش‌ها و تفریحات آبی، جلیقه نجات است. جلیقه نجات با برند‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارد ولی یکی از بهترین مدل‌های آن جلیقه نجات بادی است. جلیقه نجات بادی در سایزهای متفاوتی تولید شده تا هم بزرگسالان و هم کودکان بتوانند از آن استفاده کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی‌های یک جلیقه نجات بادی ارزان و پر فروش را با هم بررسی کنیم.

جلیقه نجات نارنجی اینتکس مدل 58671

جلیقه نجات چیست؟

جلیقه نجات وسیله‌ای است که مانند یک جلیقه معمولی پوشیده می‌شود و در مواقع ضروری روی مانع از غرق شدن فرد در آب می‌شود. این جلیقه در دو مدل بادی فوم اسفنجی تولید می‌شود و استفاده از آن برای ورزش‌های آبی و تفریحات آبی ضروری است. در بسیاری از کشورها انجام هرگونه فعالیت ورزشی یا تفریحات آبی بدون استفاده از جلیقه نجات ممنوع است.

مزیت‌های استفاده از جلیقه نجات بادی

مطابق با تحقیقات به عمل آمده استفاده از جلیفه نجات باعث کاهش آمار مرگ و میر در بسیاری از حوادث شده است. نکته جالب توجه آن است که این جلیقه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی در صورتی که فرد بیهوش باشد، سر او از آب بیرون خواهد ماند و به همین ترتیب شانس نجات افزایش پیدا می‌کند. جلیقه نجات بادی نسبت به سایر مدل‌ها از وزن سبک‌تری برخوردار است و به راحتی می‌توان آن را همراه خود داشت. همچنین باید اضافه کرد که جنس این جلیقه بسیار مقاوم و ضد حساسیت است به همین ترتیب با خیال آسوده‌ای می‌توان از آن استفاده کرد. جلیقه بادی نسبت به مدل‌های دیگر قیمت مناسب‌تری نیز دارد و می‌توان آن را برای تمام اعضای خانواده تهیه کرد.

جلیقه شنا زرد کودک اینتکس مدل 58660

نکات مهم برای خرید جلیقه نجات بادی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید جلیقه نجات بادی باید به آن دقت کنید، سایز جلیقه است. این محصول در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود تا هر فرد با توجه به گروه سنی خود و همچنین سایزی که دارد، بتواند جلیقه مخصوص به خود را تهیه کند. به طور مثال شرکت اینتکس اقدام به تولید جلیقه نجات بادی کودک کرده که برای کودکان سه تا شش سال مناسب است. نکته دوم وزن افراد است، جلیقه‌های نجات با تحمل وزن‌های متفاوت تولید می‌شود به همین ترتیب در زمان خرید آن‌ها باید دقت داشت که متناسب با وزن فرد جلیقه مورد نظرش تهیه شود.بندهای قابل تنظیم از نکات دیگری است که در هنگام خرید این محصول باید به آن دقت شود، برخورداری از چنین ویژگی این امکان را فراهم می‌آورد تا افراد متفاوتی بتوانند از این محصول استفاده کنند.

جلیقه شنا بادی نارنجی اینتکس 58671

راهکارهای نگهداری از جلیقه نجات بادی

  1. همیشه بلافاصله بعد از خیس شدن جلیقه آن را با یک پارچه خشک کنید و هرگز برای خشک شدن آن را مقابل نور خورشید قرار ندهید.
  2. اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از جلیقه شنا را ندارید، بهتر است باد آن را خالی کرده و در دمای اتاق نگهداری کنید.
  3. جلیقه را در محل‌هایی که امکان برخورد با اجسام نوک تیز وجود دارد نگهداری نکنید زیرا در صورت سوراخ یا پاره شدن قابلیت شناور شدن خود را از دست می‌دهند.
  4. در صورت کثیف شدن جلیقه آن را با کمی مایع شوینده و آب سرد شستشو دهید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *