مقالات

معرفی محصولات شرکت بست وی

معرفی محصولات شرکت بست وی

شرکت بست وی در سال 1994 تاسیس شد. این شرکت از زمان تاسیس خود تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با تحقیق و توسعه محصولات با کیفیت و نوآورانه وارد بازار کند. شرکت بست وی محصولات متنوع و متناسب با نیازهای مصرف‌کننده مانند استخر بادی، حمام بادی، صندلی‌های بادی و همچنین قایق‌های ورزشی و تفریحی تولید می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از امنیت بالایی برخوردار هستند و به همین جهت مصرف کنندگان با خیال آسوده‌ می‌توانند آن‌ها را خیال آسوده تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

رقبای شرکت بست وی

همانطور که گفتیم شرکت بست وی یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید و طراحی انواع محصولات بادی است. از دیگر شرکت‌های شناخته شده‌ای که در زمینه تولید محصولات بادی فعالیت دارند، شرکت اینتکس و اینتایم را می‌توان نام برد. این شرکت‌ها رقبای اصلی شرکت بست وی هستند و هریک با تولید کالاهای متنوع و باکیفیت سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارند.

محصولات شرکت بست وی

با نگاهی به محصولات بادی در خواهیم یافت که شرکت بست وی همچون رقبای خود انواع محصولات بادی مانند، مبل بادی، استخر بادی، شناور بادی، تخت خواب بادی، پارک آبی بادی، قایق بادی، صندلی بادی و … را تولید می‌کند. تمامی محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم بزرگسالان و هم کودکان با خیال آسوده می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مبل بادی بست وی

یکی از محصولات پر فروش شرکت بست وی، مبل بادی است. مبل‌های بادی تولید شده توسط این شرکت در مدل‌های یک و دو نفره تولید شده‌اند تا مصرف کنندگان بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنند. مبل بادی بست وی از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است زیرا به منظور تولید آن‌ها از مواد اولیه مرغوبی استفاده شده است و همین امر باعث شده تا افراد با وزن‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند و استراحتی دلنشین را تجربه کنند.

مبل بادی 68592

استخر بادی بست وی

همانطور که می‌دانید این روزها استخرهای بادی از محبوبیت قابل توجهی در میان همه افراد پیدا کرده‌اند. این استخرها با تنوع به طراحی و ساختاری که دارند، علاوه بر شنا برای مصارفی مانند کشاورزی و پرورش ماهی نیز قابل استفاده هستند. با توجه به محبوبیتی که این محصول دارند، شرکت بست وی اقدام به تولید انواع و اقسام مختلفی از استخر بادی کرده است که در ابعاد و اشکال مختلفی هستند تا همه بتوانند متناسب با نیاز خود را تهیه کنند. استخرهای بادی بست وی کاملا ایمن طراحی شده‌اند تا در صورت استفاده کودکان برایی آن‌ها خطری نداشته باشند و خیال والدین نیز از این بابت آسوده باشد.

قایق بادی بست وی

قایقرانی از جمله تفریحات آبی است که همه ما به آن علاقه‌مند هستیم ولی تهیه قایق برای همه و به خصوص افرادی که در شهرهای غیر ساحلی ساکن هستند، کاری دشوار است. با توجه به این موضوع باید سراغ قایق های بادی رفت. قایق های بادی از پر فروش‌ترین محصولات بادی هستند که این روزها افراد بسیاری شیفته آن‌ها شده‌اند. این قایق‌ها در مدل‌های دو، سه و چهار نفره تولید شده‌اند و متناسب با نیاز می‌توان قایق بادی مورد نظر را تهیه کرد و قایقرانی دلنشینی را تجربه کرد. قایق بادی بست وی با توجه به کیفیتی که دارد، از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

قایق بادی

حلقه شنا بادی بست وی

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط شرکت بست وی، حلقه شنا است. حلقه شنا بادی محصولی است که هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند از آن استفاده کنند تا با بهره‌مندی از آن بتوانند شنای امنی را تجربه کنند. این حلقه‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند تا این امکان برای همه فراهم شود که بتوانند متناسب با سایز خود حلقه مورد نظرشان را تهیه کنند.

خرید محصولات بست وی

محصولات بست وی در سراسر جهان توسط نمایندگی های عرضه کننده محصولات این شرکت ارائه می‌شود. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا هستند و به همین جهت با خیال آسوده‌ای می‌توان جهت تهیه آن‌ها اقدام کرد. خرید محصولات بست وی و سایر شرکت‌های ارائه دهنده معمولا به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی همچون اینتکس کالا انجام می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *