مقالات

درباره محصولات شرکت اینتایم بیشتر بدانیم

درباره محصولات شرکت اینتایم بیشتر بدانیم

این روزها استقبال از محصولات بادی با رشد چشم‌گیری همراه بوده است. محصولات بادی توسط شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت اینتایم اشاره کرد. شرکت اینتایم از سال 1987 فعالیت خود را در زمینه محصولات بادی شروع کرد. این شرکت آلمانی است و محصولات آن توسط کشور چین تولید می‌شوند. شرکت اینتایم محصولات بسیار متنوعی تولید کرده و به همین دلیل توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد.

محصولات شرکت اینتایم

شرکت اینتایم انواع محصولات بادی را با کیفیت و تنوع بالا تولید می‌کند. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به مبل بادی، استخر بادی، وان بادی، حلقه شنا بادی، قایق بادی و توپ بادی اشاره کرد. تمامی محصولات این شرکت در سایز‌ها و مدل‌های متنوع تولید شده‌اند که همین امر باعث شده تا هم کودکان و هم بزرگسالان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

مبل بادی اینتایم

مبل بادی اینتایم در مدل‌های مختلفی تولید شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مبل بادی تک نفره و مبل بادی دو نفره اینتایم اشاره کرد. مبل‌های بادی تک نفره اینتایم در مدل‌هایی شبیه به توپ فوتبال و بسکتبال طراحی شده‌اند. مبل‌های بادی این شرکت از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند زیرا با استفاده از پی وی سی تولید شده‌اند و به همین ترتیب افراد با وزن‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. مبل‌های بادی اینتایم با توجه به تنوع بالایی که در رنگ و طرح دارند، این امکان را فراهم می‌آورند تا بتوان از آن‌ها متناسب با دکوراسیون منزل بهره‌مند شد.
مبل ماساژور بادی یک نفره اینتایم YT-127

استخر بادی اینتایم

استخر بادی اینتایم در سایزها و ابعاد متفاوتی تولید شده که در نتیجه این امکان را فراهم آورده تا به خوبی پاسخگوی نیاز تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف باشد. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان از آن در بازه زمانی طولانی و هم در فضای باز و هم بسته استفاده کرد. استخر بادی اینتایم به آسانی با استفاده از پمپ‌های برقی و دستی باد می‌شود و می‌توان با خیال آسوده از آن در هر زمانی استفاده کرد.

وان بادی اینتایم

این روزها با توجه اینکه متراژ منازل نسبت به گذشته کمتر شده، امکان قرار دادن وان‌های سرامیکی در حمام‌ها وجود ندارد به همین دلیل بهتر است، از وان‌های حمام بادی بهره‌مند شد تا بتوان در زمان نیاز آن‌ها را باد کرد و مورد استفاده قرار داد. یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید وان حمام بادی، شرکت اینتایم است. وان حمام بادی اینتایم دارای کیفیت و تنوع بالایی است و با قیمت‌های متفاوتی با توجه به بودجه می‌توان نسبت به تهیه کرد.
وان بادی نوزاد صورتی اینتایم مدل YT-226A

حلقه شنا بادی اینتایم

یکی دیگر از محصولات پر فروش و پرکاربرد تولید شده توسط شرکت اینتایم، حلقه شنا بادی اینتایم است. این محصول در طرح‌های متفاوتی تولید شده و به همین جهت به خوبی توانسته پاسخگوی سلیقه تمام افراد باشد. با خرید حلقه‌های شنا بادی اینتایم برای اعضای خانواده و به ویژه کودکان می‌توان با اطمینان بیشتری شنا کرد.

قایق بادی اینتایم

قایق بادی اینتایم در مدل‌های دونفره، سه نفره، سه نفره و چهار نفره تولید شده‌اند تا بتوان با توجه به نوع نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. قایق‌های بادی اینتایم از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و می‌توان از آن‌ها در رودخانه، دریا، دریاچه و … استفاده کرد. این قایق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که غرق نمی‌شوند و ایمنی بالایی برخوردار هستند به همین جهت می‌توان با اطمینان خاطر از آن‌ها بهره‌مند شد.

خرید محصولات اینتایم

محصولات اینتایم توسط نمایندگی‌های عرضه کننده محصولات این شرکت عرضه می‌شوند. در ایران نمایندگی اینتایم، فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا است که تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا و با کیفیت بالایی در دسترس خریداران قرار می‌دهد. تمامی محصولات اینتایم را می‌توانید به صورت مستقیم تهیه کنید و درب منزل و در زمان کوتاهی آن‌ها را تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *