مقالات

کدام قایق بادی اینتکس قابلیت نصب موتور دارد؟

کدام قایق بادی اینتکس قابلیت نصب موتور دارد؟

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بادی موجود در بازار قایق بادی است. این محصول دارای مدل‌های مختلفی است و از آن می‌توان در موارد متفاوتی استفاده کرد. قایق بادی معمولا با استفاده از پارو مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی برخی از مدل‌های این محصول از قابلیت نصب موتور نیز برخوردار هستند و همین امر این امکان را فراهم می‌آورد تا این محصول به خوبی بتواند پاسخگوی نیاز تمام افراد باشد. از بهترین قایق‌های بادی در دسترس قایق بادی اینتکس است که برخی از مدل‌های آن را می‌توان با نصب موتور مورد استفاده قرار داد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مدل از قایق‌های بادی اینتکس آشنا شوید.

آشنایی با قایق بادی اینتکس

همانطور که می‌دانید شرکت اینتکس یکی از بزرگترین و شناخته‌ شده‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات بادی در جهان است. از محصولات پر فروش این شرکت قایق بادی است. قایق‌های بادی در مدل‌های دو تا پنج نفره تولید شده‌اند تا به خوبی پاسخگوی نیاز تمام افراد باشند. نکته قایق توجه آن است که قایق بادی در مدل‌های مختلف تولید می‌شود تا این امکان را فراهم کند تا بتوانید با توجه به مکانی که قصد قایقرانی در آن را بهترین گزینه را انتخاب کرده و در دریا، رودخانه یا دریاچه از آن استفاده کنید. قایق بادی اینتکس از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به ساختاری که دارد، اصلا غرق نمی‌شود. همچنین در صورت آسیب دیدگی با استفاده از برچسب‌های تعمیرات می‌توان به آسانی آن را تعمیر کرد و مورد استفاده قرار داد.

انواع قایق بادی اینتکس با موتور برقی

در میان انواع قایق‌های بادی اینتکس، قایق‌های سی هاوک 2 و 3 و 4 نفره، اکسکروشن 4 و 5 نفره و قایق بادی مارینر 3 و 4 نفره مدل‌هایی هستند که از امکان قرارگیری موتور برقی روی بدنه خود برخوردار هستند. برای نصب موتور برقی روی این قایق‌ها، ابتدا باید کیت موتور اینتکس را در انتهای قایق قرار دهید و پس از آن موتور را روی کیت نصب کنید. از مزیت‌های موتور برقی می‌توان به تولید صدای کمتر، سازگاری با محیط زیست، امکان شارژ مجدد، قیمت مناسب‌تر و طول عمر بالا را نام برد. موتور برقی قایق بادی اینتکس دارای سه دنده رو به جلو و یک دنده عقب است. با استفاده از این موتور می‌توان مسافت‌های طولانی را به راحتی طی کرد و از قایقرانی لذت برد.

انواع قایق بادی اینتکس با موتور بنزینی

علاوه بر موتورهای برقی، موتورهای بنزینی نیز از قابلیت نصب روی قایق‌های بادی برخوردار هستند.قایق بادی مارینر 3 و 4 و قایق بادی جیمینی از مدل قایق‌هایی هستند که امکان نصب موتور بنزینی روی آن‌ها فراهم شده است. برای نصب این مدل موتور روی قایق‌های بادی همانند موتورهای برقی ابتدا باید کیت موتور اینتکس را روی قایق نصب کرد و پس از آن موتور بنزینی را روی کیت قرار داد. استفاده از موتور بنزینی شتاب و سرعت بیشتری را برای قایق به همراه خواهند داشت. موتور بنزینی از 1.5 اسب تا موتور بنزینی 80 اسب بخار و بالاتر از آن در بازار وجود دارد تا هر فرد بتواند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند. در این بازه از قدرت موتور، قایق بادی مارینر 3 و 4 نفره قابلیت نصب موتور بنزینی تا 5 اسب را دارد و قایق بادی جیمینی امکان نصب موتور بنزینی تا 10 اسب را داراست.

قایق مارینر سه نفره اینتکس 68373

خرید قایق بادی اینتکس موتوردار

قایق بادی اینتکس همچون سایر محصولات تولید شده توسط این شرکت به واسطه نمایندگی‌های این شرکت در سراسر جهان در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا نماینده اینتکس در ایران بوده که تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهد. خرید از اینتکس کالا ایم اطمینان را برای شما فراهم می‌آورد که کالای اصلی و باکیفیت بالا را به دستتان خواهد رسید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *