مقالات

وان حمام بادی اینتایم از کجا بخریم؟

وان حمام بادی اینتایم از کجا بخریم؟

زندگی شهری و آپارتمان نشینی باعث شده تا ما توانیم از بسیاری از امکانات ‌بهره‌مند شویم. به طور مثال خانه‌های قدیمی با توجه به متراژی که داشتند این امکان را فراهم می‌آورند تا بتوان به راحتی در حمام وان سرامیکی بزرگی احداث کرد و از مزیت‌های آن بهره‌مند شد. با توجه به محدودیت فضایی که این روزها در خانه با آن روبرو هستیم باید به دنبال محصولاتی باشیم که هر فضای کمی اشغال کنند و هم به خوبی به نیاز ما پاسخ دهند. در این میان بهترین گزینه استفاده از محصولات بادی است که یکی از پرکاربردترین آن‌ها، وان حمام بادی است. وان حمام بادی توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت اینتکس و اینتایم اشاره کرد. وان حمام بادی اینتایم در سایزها و تنوع بالایی تولید شده که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

وان حمام بادی چیست؟

وان حمام بادی محصولی است که بدنه آن از جنس پی وی سی تهیه شده و دارای استحکام و دوام بالایی است. تنها نکته‌ای که درباره این مدل وان باید توجه داشت آن است که باید به دور از هرگونه شی تیزی قرار گیرد تا دچار آسیب و سوراخ نشود. وان حمام بادی نسبت به سایر مدل وان‌های موجود در بازار قیمت مناسب‌تری دارد و با خرید آن می‌توان در هزینه‌ها صرفه جویی کرد. همچنین این وان وزن سبک و قابل حملی دارد، به همین ترتیب به آسانی می‌توان از آن در مکان‌های مختلفی استفاده کرد. وان حمام بادی با توجه به طراحی و ساختاری که دارد، به راحتی قابل نصب و اجرا بوده و برای استفاده از آن در کوتاه‌ترین زمان می‌توان نسبت به نصب آن اقدام کرد.

وان حمام بادی زیپ‌دار اینتایم YT-038

تفاوت وان بادی و استخر بادی

در نگاه اول وان‌های بادی بسیار به استخرهای بادی شباهت دارند و همین شباهت باعث می‌شود تا خریداران نتوانند به درستی انتخاب کنند. هرچند این دو محصول بادی بسیار بهم شبیه هستند ولی تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند که باعث متمایز شدن آن‌ها از یکدیگر می‌شود. به طور کلی وان‌های بادی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک نفره یا دو نفر می‌تواند در آن‌ها دراز بکشد و سایز بزرگ‌تری برای این محصول وجود دارند. این در حالی است که استخرها به صورت دایره، مستطیل یا بیضی تولید می‌شوند و سایز آن‌ها ممکن است کوچکتر یا بزرگ‌تر از وان‌های بادی باشد و به صورت هم زمان چند نفره بتوانند از آن استفاده کنند.

همچنین با توجه به اینکه وان های بادی معمولا برای ریلکس کردن یا مصارف درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سطوح آرگونومیک‌تر و راحت‌تری برای نشستن دارند. از دیگر تفاوت‌های استخر بادی و وان بادی عمق این دو محصول است، وان‌های بادی عمق کمتری دارند ولی استخرها با عمق‌های بیشتر و متفاوت‌تری در بازار موجود هستند.

کاربردهای وان حمام بادی

این مدل وان‌ها مخصوص حمام هستند و بزرگسال و کودک‌ می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین در مکان‌هایی مانند حیاط و بالکن نیز می‌توان از وان بادی استفاده کرد. به طور کلی این محصول به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باد می‌شود به همین در هرجایی که به آن نیاز باشد می‌توان از آن بهره‌مند شد. استفاده از وان حمام مزیت‌های بسیاری به همراه دارد و به کاهش میزان خستگی بدن کمک شایانی می‌کند.

وان حمام بادی اینتایم YT-038

وان حمام بادی اینتایم

شرکت اینتایم، ارائه دهنده کلیه محصولات بادی بوده که محصولات این شرکت با توجه به کیفیت و تنوعی که دارند در سراسر جهان دارای طرفداران بسیاری هستند. وان حمام بادی اینتایم از پر فروش‌ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت است که دارای کیفیت و تنوع بالایی است. وان‌های حمام تولید شده توسط شرکت اینتایم هم برای بزرگسالان و هم کودکان قابل استفاده هستند.

خرید وان بادی حمام اینتایم

وان بادی حمام اینتایم توسط نمایندگی‌های فروش محصولات این شرکت در سراسر جهان عرضه شده است. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا نمایندگی اینتایم در ایران است که محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا و با کیفیت بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌دهد. با خرید از فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل آن را تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *