مقالات

آشنایی با کاربرد توپ بادی دستگیره دار

آشنایی با کاربرد توپ بادی دستگیره دار

اگر سری به فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات سرگرمی کودکان زده باشید به طور حتم با تنوع گسترده‌ای از اسباب بازی‌های رنگارنگ روبرو خواهید شد که هریک دارای کاربرد خاصی هستند. یکی از وسایلی بازی که این روزها در بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارد، توپ بادی دستگیره دار است که از ساختار و طراحی متفاوتی برخوردار است.

این توپ دارای دستگیره‌ایی روی بدنه خود است که شاید برای بسیاری طراحی آن سوال برانگیز باشد. در ادامه این مقاله با همراه باشید تا با این توپ منحصربه‌فرد و کاربردهایی که دارد، بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌های توپ بادی دستگیره دار

توپ بادی دستگیره دار در دو سایز متفاوت یعنی با قطرهای ۴۵ و ۵۰ سانتی‌متر تولید شده است تا بتوان متناسب با سن و همچنین قد کودک انتخاب مناسب‌تری داشت. جنس پی وی سی مقاوم، ضد حساسیت، ضد آب و انعطاف‌پذیر است. ضد حساسیت و نرم و انعطاف‌پذیر بودن توپ بادی دستگیره‌دار سبب می‌شود این محصول برای پوست حساس کودکان مشکلی ایجاد نکند.

همچنین باید اشاره کرد که ساختار متفاوت این توپ این امکان را فراهم آورده تا به راحتی تا ۸۰ کلیوگرم توان تحمل وزن داشته باشد. همچنین باید اضافه کرد که این توپ در رنگ‌های سبز، قرمز، آبی، زرد و صورتی تولید شده تا کودکان بتوانند مطابق با سلیقه خود توپ مورد نظرشان را تهیه کنند.

توپ بادی دستگیره‌دار قرمز

کاربرد توپ بادی دستگیره دار

این روزها با توجه به کمبود فضای دسترس استفاده از محصولات بادی با رشد قبل توجهی همراه بوده است. توپ‌های بادی بزرگ نیز محصولات پر فروش و پرطرفدار در سنین مختلف هستند. با استفاده از این توپ‌ها در مهد کودک‌ یا منازل می‌توان اوقات شاد و مفرحی را برای کودکان خود به ارمغان آورد. این توپ‌ها با توجه به ساختاری که دارند، کاملا ایمن هستند و به همین جهت با خیال آسوده‌ای می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. نکته قابل توجه آن است که توپ های دستگیره دار بادی هم جنبه بازی دارند و هم ورزش به همین با خرید آن‌ها می‌توان یک تیر و دو نشان زد.

توپ بادی دستگیره‌دار زرد

خرید توپ بادی دستگیره دار

توپ بادی دستگیره دار محصولی است که برای خرید و تهیه آن باید با دقت عمل کرد زیرا تهیه توپ‌های کیفیت می‌تواند برای کودک خطراتی را به همراه داشته باشد، به همین جهت توصیه می‌شود برای خرید این محصول از فروشگا‌ه‌های شناخته شده استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا عرضه کننده تمامی محصولات بادی اینتکس و برندهای دیگر است که با ضمانت اصل بودن این کالا را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *