مقالات

راهنمای خرید حیوانات پرشی بادی با کیفیت و قیمت مناسب

راهنمای خرید حیوانات پرشی بادی با کیفیت و قیمت مناسب

این روزها بسیاری از کودکان اوقات فراغت و بازی خود مشغول استفاده از گجت‌های مختلف همچون گوشی همراه و تبلت هستند و همه ما از مضراتی که استفاده از این وسایل به همراه دارد، آگاه هستیم. اما برای جایگزینی این دستگاه‌ها باید چکار کنیم؟ در پاسخ باید گفت، با کمی جستجو خواهید دید که وسایل بازی بسیار سرگرم کننده و حذابی وجود دارند که کودکان عاشق آن‌ها خواهند شد. یکی از این وسایل بازی هیجان انگیز حیوانات پرشی بادی هستند. حیوانات پرشی محصولاتی بادی هستند که در مدل‌ها، سایز‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند تا تمام کودکان بتوانند متناسب با سلیقه خود آن‌ها را تهیه کنند.

قیمت حیوانات بادی پرشی

حیوانات پرشی بادی همچون سایر محصولات بادی با تنوع بالایی تولید شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این محصول با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شود. با نگاهی به قیمت سایر وسایل بازی و سرگرم کننده کودکان خواهید دید که این محصول با توجه به کاربردی که دارد، بسیار مقرون به صرفه بوده و با خرید آن می‌توانید اوقات شاد و مفرحی برای کودک خود به ارمغان بیاورید.

حیوان پرشی بادی طرح سگ قرمز

مزایای حیوانات پرشی بادی

حیوانات بادی پرشی دارای وزن سبکی هستند به همین ترتیب می‌توان آن‌ها را به راحتی جا به جا کرد و در هرجا که کودک به آن‌ها نیاز دارد، از آن استفاده کرد. همچنین باید اضافه کرد که طراحی این محصول بسیار ایمن بوده و فاقد هرگونه لبه تیز و برنده است به همین ترتیب والدین با خیال آسوده می‌توانند آن را برای کودکان خود تهیه کنند.

یکی از مزیت‌های حیوانات پرشی آن است که این محصول با توجه به طراحی که دارد، هم با استفاده از پمپ‌های برقی و هم دستی باد می‌شود. همچنین این محصول به راحتی قابل شستشو است و با کمی آب مانند روز اول خواهد شد. نکته جالب توجه آن است که ساختار حیوانات بادی پرشی باعث شده تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند زیرا بسیاری از مدل‌های آن توان تحمل وزن تا ۵۰ کیلوگرم را دارند.

انواع حیوانات پرشی بادی

حیوانات پرشی بادی در انواع مختلف همچون اسب، گورن، گاو، سگ، اژدها، پاندا، زرافه، آهو و فیل تولید شده‌اند. همچنین این محصول در دو مدل ساده و موزیکال موجود است که هریک از کودکان با توجه به سلیقه خود می‌توانند حیوان مورد علاقه خود را داشته باشند و از وقت گذراندن با‌ آن لذت ببرند.

حیوان بادی پرشی مدل گوزن

توان تحمل یک کودک تا ۵۰ کیلوگرم را دارد. عرض و طول این حیوان پرشی بادی به ترتیب ۳۰ و ۵۰ سانتی‌متر است و ارتفاع آن نیز به ۳۰ سانتی‌متر می‌رسد. جنس بدنه گوزن بادی پرشی از پی وی سی است به همین به دلیل از مقاومت و استحکام بالا، انعطاف‌پذیری و داشتن خاصیت ضد حساسیت و ضد آب برخوردار است.

حیوان بادی پرشی مدل گوزن قرمز

حیوان پرشی بادی اسب شاخ دار

حیوان پرشی بادی اسب شاخ دار طول ۵۴ و عرض ۳۰ سانتی‌متر دارد. همچنین ارتفاع حیوان پرشی یونیکورن ۳۰ سانتی‌متر است. این حیوان پرشی برای کودکان ۱+ سال مناسب است و حداکثر تا ۵۰ کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند.

حیوان پرشی بادی اسب شاخ دار

حیوان پرشی بادی طرح آهو

حیوان بادی پرشی طرح آهو از زیباترین محصولات بادی است که عرض آهو بادی پرشی ۳۰ سانتی‌متر و طول آن ۴۵ سانتی‌متر است. این محصول ارتفاع ۳۰ سانتی‌متری دارد و دارای حداکثر تا ۵۰ کیلوگرم تحمل وزن است.

حیوان پرشی بادی طرح آهو بنفش

حیوان بادی پرشی طرح اژدها

حیوان پرشی بادی طرح اژدها از محصولات بادی پر فروشی است که دارای عرض ۳۰ سانتی‌متر، طول ۴۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر است. این محصول با تحمل وزن ۵۰ کیلوگرم این امکان را فراهم می‌آورد تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

حیوان پرشی بادی طرح اژدها سبز

خرید حیوانات بادی پرشی

حیوانات بادی پرشی از پر فروش‌ترین محصولات بادی هستند که هم به صورت خرید اینترنتی و هم حضوری می‌توان برای خرید آن‌ها اقدام کرد. خرید اینترنتی این محصول از فروشگاه‌های اینترنتی همچون اینتکس کالا این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همچنین ضمانت اصالت کالا تهیه کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *