مقالات

راهنمای خرید استخر بادی کودک؛ برای کودکم چه استخری بخرم؟

راهنمای خرید استخر بادی کودک

کودکان در تمامی سنین به تفریح، سرگرمی و فعالیت نیاز دارند. سنین کودکی اصلی‌ترین دوره برای یادگیری و پرورش استعدادها و توانایی‌های هوشی، فکری و جسمی کودک بوده و مهم‌ترین نکته در این سن، داشتن تفریح کافی، سالم و مناسب است. یکی از ابزارهای تفریحات سالم و بسیار پرطرفدار در میان کودکان، انواع استخر بادی کودک است. استخر بادی بچه‌گانه یکی ازپرفروش‌ترین محصولات بادی به شمار می‌رود که در انواع و طرح‌های متنوع تولید می‌شود. به همین دلیل ممکن است در انتخاب و خرید استخر بادی مناسب با کودک خود با دو راهی‌های زیادی رو به رو شوید. اما نگران نباشید؛ ما در این مقاله به طور کامل و گام به گام راهنمای خرید استخر بادی کودک را برایتان شرح می‌دهیم تا بتوانید استخر بادی مناسب با کودک یا کودکان خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

استخر بادی بچه گانه چیست؟

پیش از هر چیز بهتر است کمی بیشتر با انواع استخر بادی کودک آشنا شویم. انواع استخر‌های بادی کودک و پارک آبی بادی بچه گانه توسط شرکت‌هایی مانند اینتکس تولید و عرضه می‌شوند. تمامی انواع استخر بادی کودک اینتکس از جنس ماده‌ای به نام پی وی سی ساخته می‌شود که انعطاف‌پذیری و مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این، استخرهای پی وی سی ضد حساسیت هستند و مشکلی برای پوست فرزندتان ایجاد نمی‌کنند.
این استخرهای بادی در طرح‌ها، ابعاد و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و برای هر رده سنی با هر سلیقه و علاقه‌ای استخر بادی مناسب وجود دارد. از استخرهای بادی بچه گانه می‌توان به عنوان استخر شنا، استخر توپ، استخر شن و حتی وان حمام استفاده کرد.

راهنمای گام به گام خرید استخر بادی مناسب برای کودکان

با وجود تنوعی که در محصولات بادی بچه گانه وجود دارد، انتخاب محصول باکیفیت و مناسب برای کودکان ممکن است کمی دشوار باشد. در این قسمت راهنمای خرید استخر بادی کودک به طور کامل شرح داده می‌شود. به کمک آن می‌توانید بهترین استخر بادی را برای کودک خود انتخاب و خریداری کنید.

گام اول: چه میزان فضای خالی دارید؟

استخرهای بادی کودک اغلب ابعاد کوچکی دارند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. اما توجه به فضای خالی موجود در حیاط، منزل و آپارتمان‌تان اولین نکته در خرید استخر بادی است. آیا در منزل خود حیاط یا فضای بیرونی کافی دارید؟ آیا قصد دارید از استخر بادی در فضای بسته و درون آپارتمان نیز استفاده کنید؟ قبل از خرید استخر بادی به این سوالات پاسخ دهید و استخری را انتخاب کنید که با فضای خانه یا ویلای شما مناسب باشد.

گام دوم: سلیقه و علاقه کودک خود را در نظر بگیرید

استخرهای بادی بچه گانه در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و تقریبا در تمامی طرح‌های حیوانات، انیمیشن‌های پرطرفدار، میوه‌ها، گل‌ها و … در بازار و فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا موجود هستند. برای خوشحال کردن کودک خود و استفاده هر چه بهتر و بیشتر او از استخری بادی، طرحی را انتخاب کنید که مورد علاقه او باشد.

برای مثال یکی از پرفروش‌ترین استخرهای بادی پسرانه در میان محصولات اینتکس، استخر بادی مربعی طرح کارز اینتکس مدل 57101 است که بر اساس انیمیشن پرطرفدار ماشین‌ها ساخته شده است.

گام سوم: ابعاد استخر مورد نیاز خود را مشخص کنید

بسته به نوع استفاده از استخر بادی و تعداد فرزندان‌تان، ابعاد استخر انتخابی شما متفاوت خواهد بود. استخرهای بادی بچه گانه در ابعاد متنوع و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. برای مثال اگر تنها یک فرزند دارید استخر کودک با ظرفیت کم برای شما مناسب خواهد بود. در صورتی که علاوه بر کودک، فرزندی در سن نوجوانی نیز دارید می‌توانید از استخرهای کمی بزرگ‌تر استفاده کنید. همچنین انواع استخر بادی نوزاد نیز وجود دارد که می‌توانید برای نوزاد خود خریداری کنید.

اما از آنجایی که آب‌تنی و شنا از تفریحات آبی گروهی نیز به شمار می‌رود، بهتر است استخری با ابعاد بزرگ‌تر خریداری کنید تا کودک‌تان بتواند با دوستان خود ساعات خوشی را سپری کند. اما گام اول این راهنمای خرید استخر بادی کودک را فراموش نکنید! استخر انتخابی شما باید متناسب با فضای خالی خانه و منزل‌تان باشد.

استخر بادی کودک طرح ماهی اینتکس 59431

گام چهارم: نوع استفاده خود از استخر بادی را مشخص کنید

همانطور که در ابتدای راهنمای خرید استخر بادی کودک گفته شد، از استخرهای بادی می‌توان به عنوان استخر شنا، استخر توپ یا استخر شن استفاده کرد. نوع استفاده از استخر بادی را پیش از خرید مشخص کنید تا استخری با ابعاد مناسب خریداری کنید.

گام پنجم: نکات ایمنی را در نظر بگیرید

پوست کودکان نسبت به بزرگسالان حساسیت بیشتری دارد و به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارد. از آنجایی که کودک تماس زیادی با بدنه استخر خواهد داشت، جنس بدنه استخر یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در خرید استخر بادی بچه گانه است. تمام انواع استخر بادی کودک اینتکس از جنس پی وی سی ساخته می‌شود. PVC ماده‌ای مقاوم و انعطاف‌پذیر است اما ضد حساسیت بودن در استخرهای بچه گانه اهمیت بیشتری دارد. استخر بادی پی وی سی اینتکس برای پوست حساس کودکان مشکلی ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل استخر بادی اینتکس انتخاب مناسبی برای خرید استخر بادی کودک و استخر نوزاد به شمار می‌رود.

علاوه بر جنس بدنه، داشتن کف بادی یکی دیگر از معیارهایی است که باید در انتخاب استخر بادی مخصوص کودک به آن توجه کنید. برخی از مدل‌های استخر بادی اینتکس دارای کف باد شونده هستند. داشتن کف بادشو باعث می‌شود کودک در هنگام بازی و برخورد با کف استخر دچار ناراحتی یا آسیب نشود. بنابراین اگر فرزندتان کوچکی دارید بهتر است استخر بادی با کف بادی خریداری کنید.

یکی دیگر از مزایایی که برخی از استخرهای بچه گانه اینتکس دارد، داشتن سایبان است. سایبان تعبیه شده در این استخر‌ها مانع از تابش مستقیم خورشید بر پوست حساس کودک شده و او را از آفتاب سوختگی در امان نگه می‌دارد.

گام ششم: لوازم جانبی و تفریحات لازم برای سرگرمی را فراموش نکنید

فرقی نمی‌کند که از استخر بادی به عنوان استخر شنا استفاده می‌کنید یا استخر توپ، برای استفاده و نگهداری از آن به لوازم جانبی نیاز خواهید داشت. با وجود اینکه استخرهای بادی از جنس پی وی سی مقاوم ساخته می‌شوند، باز هم احتمال آسیب دیدن آن‌ها در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده وجود دارد. به همین دلیل برچسب تعمیرات در بسته بندی این محصولات قرار دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پمپ‌های برقی یا دستی، دستگاه‌های تصفیه آب و … از دیگر لوازم جانبی استخرهای بادی به شمار می‌روند.
دسته دیگر از لوازم همراه با استخرهای بادی، اسباب بازی‌های بادی یا ابزار سرگرمی است که همراه برخی از استخر‌های بادی و پارک‌های بادی بچه گانه به فروش می‌رسد. ابزارهایی مانند فواره، سرسره بادی، عروسک‌ها و اسباب بازی‌های بادی، توپ بادی و … نمونه‌ای از این ابزارها هستند.

استخر بادی اینتکس 57163

با خرید استخر بادی مناسب، کودکی خاطره‌انگیزی برای فرزند خود به یادگار بگذارید

سنین کودکی و نوجوانی پرچالش‌‌ترین و تعیین کننده‌ترین دوران برای فرزند شما است. سرگرمی‌هایی که کودک شما در این دوران دارند،‌ تاثیر بالایی بر پرورش استعداد‌ها، ذهن و خلاقیت آن‌ها خواهد داشت. علاوه بر این، داشتن کودکی پرنشاط و خاطره‌انگیز تاثیر بالایی در سلامت روان کودک می‌گذارد. راهنمای خرید استخر بادی کودک به شما کمک می‌کند تا بهترین استخر بادی را برای فرزند خود خریداری کنید و شادی و نشاط را به آن‌ها هدیه دهید.

در فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای نوزاد و استخر بادی کودک در طر‌ح‌های متنوع و خاص در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید استخر بادی کودک، انواع مدل‌ها و طر‌ح‌های موجود را بررسی کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *