مقالات

راهنمای انتخاب و خرید حلقه شنا بادی

راهنمای انتخاب و خرید حلقه شنا بادی

شنا کردن یکی از لذت بخش‌ترین ورزش‌ها و همچنین تفریحاتی است که همه در گروه‌های سنی مختلف به انجام آن علاقه‌مند هستند. هرچند این ورزش بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است ولی خطراتی را نیز به همراه دارد که به منظور ایمنی هرچه بیشتر باید از وسایل و تجهیزات مناسب استفاده کرد. یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در ورزش شنا حلقه شنا بادی است که در انواع و اقسام مختلف تولید شده تا هرکس متناسب با سن و سایز خود بتواند از آن استفاده کند. در ادامه این مقاله با همراه باشید تا تمامی نکاتی که برای انتخاب، خرید و همچنین نگهداری از این محصول باید بدانید را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

برندهای تولید کننده حلقه شنا بادی

حلقه شنا بادی با توجه به اینکه محصول بسیار پرکاربرد و پرطرفداری است، توسط شرکت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. از شناخته شده‌ترین شرکت‌های تولید کننده این محصول می‌توان به شرکت انتکس و اینتایم اشاره کرد. حلقه‌های بادی تولید شده توسط این دو شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و می‌توان با خیال آسوده و در مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کرد. تنوع محصولات این دو شرکت نیز بسیار گسترده است که به همین ترتیب به خوبی توانسته‌اند پاسخگوی نیاز همه افراد در گروه‌های سنی مختلف باشند.

حلقه بادی طاووس واندرفول

طراحی حلقه شنا بادی

حلقه شنا بادی در طراح‌های متنوعی در بازار موجود است. از جمله طرح‌های آن می‌توان به ساده، طرح حیوانات، میوه‌ها و مدل‌های دو نفره اشاره کرد. همچنین باید اضافه کرد که این محصول دارای رنگ‌های مختلفی که متناسب با سلیقه خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت و جنس حلقه شنا بادی

حلقه شنا بادی مانند سایر محصولات بادی از جنس PVC است که به همین دلیل دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. ساختار و طراحی این محصول نیز به صورت چند لایه است که باعث ضخامت بیشتر آن می‌شود، در نتیجه در برابر تماس با اشیا مختلف دارای مقاومت بالایی است. طراحی این محصول نیز به گونه‌ایی که در صورت آسیب دیدگی با استفاده از برچست‌های تعمیرات می‌توان به آسانی و در زمان کوتاهی آن را تعمیر کرد و مورد استفاده قرار داد.

تحمل وزن حلقه شنا بادی

یکی از نکات مهم در انتخاب حلقه شنا بادی میزان تحمل وزن این محصول است. به طور کلی وزن خود محصول بسیار سبک طراحی شده تا همه بتوانند به آسانی آن را جا به جا کنند. اما درباره تحمل وزن این محصول باید گفت که بازه تحمل وزن حلقه بادی شنا بین ۲۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم است. در حالی است که برخی از حلقه های شنا که به صورت دو نفره طراحی شده‌اند، دارای تحمل وزن بیشتری نیز هستند.

امکانات حلقه شنا بادی

همانطور که گفتیم حلقه های شنا بادی در مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی تولید شده‌اند و برخی از آن‌ها امکاناتی را نیز به همراه دارند. از جمله این امکانات می‌توان به دستگیره حمل، تکیه گاه، طناب نجات، جای بطری و اسباب بازی اشاره کرد. وجود هریک از این امکانات آسودگی و راحتی بیشتر شما را به همراه دارد، به همین دلیل در زمان خرید و انتخاب حلقه شنا بادی امکانات آن را به خوبی بررسی کنید.

خرید حلقه شنا بادی

حلقه شنا بادی را می‌توان به صورت مستقیم از نمایندگی‌های اینتکس و اینتایم در ایران در تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا نماینده رسمی این دو شرکت در ایران است که محصولات را با ضمانت اصالت کالا به مشتری تحویل می‌دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *