مقالات

هر آنچه درباره استفاده از قایق بادی اینتکس باید بدانیم

هر آنچه درباره استفاده از قایق بادی اینتکس باید بدانیم

قایق بادی از وسیله‌هایی است که با روی کار آمدن آن آرزوی خیلی‌ها برای داشتن یک قایق شخصی برآورده شد. این محصول با کیفیت بالا و تنوع گسترده‌ای توسط شرکت اینتکس تولید شده و افراد با توجه به نیاز و نوع کاربری مورد نظرشان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. قایق‌های بادی اینتکس در اندازه‌های دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره موجود هستند که از آن‌ها می‌توان برای ماهیگیری، قایقرانی و تفریحات خانوادگی استفاده کرد. نکته قابل توجه درباره قایق‌های بادی آن است که این قایق‌ها وزن و حجم کمی دارند به همین جهت به راحتی قابل حمل هستند و برای جابه‌جایی نیاز به وسیله نقلیه خاصی نیست. برای استفاده از قایق بادی انتکس باید نکاتی را راجع به این محصول دانست که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خصوصیات قایق بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت است که برای تفریحات خانوادگی در رودخانه‌ها و دریاچه‌های بزرگ و کوچک می‌توان از آن استفاده کرد. نکته قابل توجه درباره قایق بادی آن است که این قایق از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار بوده و برای تهیه آن نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد نخواهد بود. قایق بادی هم با استفاده از پمپ دستی و هم پمپ برقی قابلیت باد شدن دارد. استفاده از قایق بادی اینتکس نیز بسیار ساده و راحت بوده و همه به آسانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. همچنین باید اضافه کرد که شرکت اینتکس برچسب‌هایی برای قایق‌های بادی تهیه کرده که در صورت آسیب دیدگی قایق به راحتی می‌توان برچسب را در محل آسیب دیده قرار داد و مجددا از قایق استفاده کرد.

استفاده از قایق بادی اینتکس بر اساس نوع آن

قایق‌های بادی شرکت اینتکس در مدل‌های مارینر، اکسکروشن، سیهاوک، چلنجر، کایاک یک نفره و دو نفره تولید شده که هریک از این محصولات را می‌توان با توجه به نوع نیاز تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. برای خرید قایق بادی اینتکس توصیه می‌کنیم که حتما با کارشناسان ما مشورت کرده تا بتوانید قایقی متناسب با نیاز و نوع کاربری خود تهیه کنید.

جنس بدنه قایق بادی اینتکس

جنس بدنه قایق بادی اینتکس از چند لایه پی وی سی نرم است که به خوبی روی هم قرار داده شده‌اند تا قایق بتواند تحمل وزن بالایی داشته باشد و در برابر ضربه و آسیب نیز مقاوم باشد.

طول عمر قایق بادی

یکی از نکات قابل توجهی که بسیاری از خریداران در زمان خرید قایق بادی با آن روبرو هستند طول عمر قایق‌های بادی اینتکس است. با توجه به اینکه قایق‌های بادی اینتکس از جنس پی وی سی ساخته شده‌اند، دارای کیفیت و مقاوت بالایی هستند. همچنین با باز و بسته شدن مکرر مشکلی برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد. نکته قابل توجه آن است که وجود برچسب‌های تعمیرات نیز باعث شده تا در صورت آسیب دیدگی بتوان باز هم با خیالی آسوده از این قایق‌ها استفاده کرد. دنه قایق های بادی نرم و انعطاف پذیر است و به سادگی سوراخ یا پاره نمی‌شوند.

لوازم جانبی قایق بادی اینتکس

لوازم جانبی قایق های بادی اینتکس شامل پارو آلومینیومی یا پارو پلاستیکی دوتیکه، پمپ باد دستی بزرگ و کوچک، طناب نجات، ساک حمل و نقل، برچسب تعمیرات مقطعی، کیف لوازم ماهیگیری می‌شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *