مقالات

نکاتی درباره خرید بهترین قایق بادی

نکاتی درباره خرید بهترین قایق بادی

تفریحات آبی از زمان‌های گذشته تا به امروز علاقه مندان خود را داشته و با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات جدیدی برای استفاده در این زمینه به بازار عرضه شده است. یکی از محصولات پر فروش و محبوبی این روزها در تفریحات آبی شاهد استفاده از آن هستیم، قایق بادی است. قایق بادی در مدل‌ها، رنگ‌ها، ظرفیت‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شود تا خریداران بتوانند با توجه به نیاز و نوع کاربری خود آن را تهیه کنند. در ادامه این مقاله با نکات کاربردی برای خرید بهترین قایق بادی آشنا خواهید شد تا در صورت نیاز به این محصول بتوانید با خیال آسوده‌تری نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

ویژگی‌های مهم قایق بادی

قایق بادی با توجه به وزن سبک و حجم کمی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماهیگیری، تفریحات آبی و قایق سواری است.نکته مهم درباره این محصول آن است که حمل و نقل آن بسیار ساده بوده و برای جا به جایی آن نیاز به وسلیه نقلیه خاصی نیست. همچنین در صورت آسیب دیدگی می‌توان آن را به سرعت تعمیر کرد و مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی‌های این محصول آن است که هم به صورت موتوردار و هم بدون موتور قابل استفاده بوده و به راحتی می‌توان با توجه به نیاز آن را تهیه کرد.

یکی از نکات قابل توجه برای خرید بهترین قایق بادی امنیت این محصول است. بسیاری از قایق‌های بادی که تولید شده توسط شرکت‌های مطرحی همچون اینتکس هستند، با توجه به طراحی خاصی که دارند به خوبی شناور هستند و می‌توان با خیال آسوده‌ای از آن‌ها بهره‌مند شد.

قایق بادی ساده یا موتوری؟

یکی از سوالاتی که در هنگام خرید قایق بادی با آن روبرو خواهید شد، انتخاب میان قایق بادی ساده و موتوری است. برای انتخاب میان این دو گزینه باید هم به میزان پولی که قرار است برای خرید قایق بادی پرداخت کنید و هم جریان آبی که می‌خواهید در آن از قایق استفاده کنید، دقت کنید. به طور کلی قایق‌های بادی ساده یا همان پارویی برای جریان‌های آبی آرام و قایق‌های بادی موتوری برای جریان‌های آبی شدید مناسب هستند.

توجه به وزن سرنشینان و ظرفیت قایق

برای خرید بهترین قایق بادی باید هم به وزن سرنشینان و هم میزان ظرفیت قایق نیم نگاهی داشته باشید زیرا ممکن است در صورت سنگین شدن بیش از توان قایق، شاهد پاره شدن آن باشید.

خرید بهترین قایق بادی با توجه به جنس آن

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید قایق بادی توجه به جنس آن است. کمپانی‌هایی هستند که برای ساخت این محصولات از پلاستیک تقویت شده استفاده می‌کنند ولی شرکت اینتکس به منطور تولید قایق‌های بادی خود از پی وی سی استفاده می‌کند که از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار است.

توجه به نوع و تعداد دریچه‌های ورود باد قایق

توجه داشته باشد که دریچه‌های بادی قایق در دو مدل طراحی شده‌اند، دریچه‌های پستانکی و دریچه‌های پیچی. از مدل اول برای باد کردن کم‌تر از حداکثر ظرفیت داخلی قایق استفاده می‌شود و از نوع دوم برای باد کردن حداکثری آن بهره گیری به عمل می‌آید. تعداد دریچه‌ها نیز با توجه به ظرفیت قایق متفاوت خواهد بود.

نتیجه گیری

با توجه به آنچه گفته شد برای خرید بهترین قایق بادی باید به نکات بسیاری توجه داشت تا بتوان قایقی مقاوم، ایمن و متناسب با نیاز خود را تهیه کرد. برای خرید قایق بادی می‌توانید از طریق وب سایت اینتکس کالا اقدام کرده و مناسب‌ترین نوع از قایق را تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *