مقالات

نکاتی برای خرید محصولات بادی

خرید محصولات بادی

رشد فناوری و تکنولوژی باعث شده تا دنیای ما بسیار متفاوت‌تر از نسل‌های گذشته باشد. امروزه برای استفاده از یک تخت خواب، صندلی یا حتی دیگر نیازی به صرف هزینه زیاد و اختصاص مکانی خاص برای قرار دادن آن‌ها نیست، با خرید محصولات بادی و به راحتی می‌توان استخری امن، تخت خوابی راحت و صندلی زیبایی بهره‌مند شد. محصولات بادی امروزه در صدها رنگ، طرح و مدل مختلف تولید شده‌اند که همین موضوع این را فراهم می‌آورد تا بتوان آن‌ها را برای گروه‌های سنی مختلف و سلیقه‌های متفاوت تهیه کرد. برای خرید محصولات بادی باید به نکاتی توجه داشت تا بتوان با خیال آسوده از آن‌ها استفاده کرد که در ادامه این مقاله آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

جنس بدنه

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای خرید محصولات بادی باید به آن توجه کرد، جنس بدنه است. هرچند ممکن است با نگاهی به محصولات بادی گمان کنید که تمامی آن‌ها از یک جنس مشابه ساخته شده‌اند ولی باید گفت که ضخامت بدنه و روکش استفاده شده در آن‌ها متفاوت است. بسیاری از محصولات بادی با کیفیت با استفاده از PVC‌ تولید می‌شوند و در صورتی محصول مورد نظر صندلی، تشک یا تخت خواب باشد روی آن روکش‌های از مخمل، جیر، چرم یا برزنت به کار می‌رود تا محصول از کیفیت و همچنین دوام قابل توجهی برخوردار شود.

ابعاد و وزن

از نکات مهم دیگری که برای خرید محصولات بادی مورد بررسی قرار می‌گیرد، وزن و ابعاد آن‌ها است. محصول انتخابی باید از ابعاد مناسبی برای مصرف کننده برخوردار باشد تا فرد بتواند به راحتی از آن استفاده کند. همچنین در هنگام خرید محصول بادی باید به وزن آن توجه داشت، در صورتی که محصول برای کودک انتخاب می‌شود باید از وزن سبک‌تری برخوردار باشد تا کودک خود بتواند آن را به راحتی جا به جا کرده و مورد استفاده قرار دهد.

تحمل وزن

هرچند محصولات بادی با کیفیت با PVC تولید می‌شوند و از مقاومت قابل توجهی نیز برخوردار هستند ولی برای خرید این محصولات باید به تحمل وزن آن‌ها که معمولا روی جعبه قرار دارد، دقت داشت تا بتوان از محصول مورد نظر در بازه زمانی طولانی‌تری استفاده کرد.

پمپ باد

بسیاری از محصولات بادی مانند استخر، تشک و تخت و خواب‌ها برای باد شدن نیاز به پمپ بادی دارند که این پمپ در زمان خرید به خریدار عرضه می‌شود ولی محصولاتی مانند استخرهای کودکان، صندلی‌های بادی، توپ‌های بادی را می‌توان با استفاده از پمپ‌های دستی نیز به راحتی باد کرد.

قیمت

با توجه به اینکه محصولات بادی توسط فروشگاه‌های مختلفی عرضه می‌شود، قیمت این محصول نیز بسیار متفاوت است و به همین دلیل در هنگام خرید علاوه بر بررسی تمامی فاکتورهای اشاره شده، باید به قیمت نیز توجه کرد تا بتوان محصولی با قیمت مناسب تهیه کرد. معمولا قیمت محصولات بادی با توجه به شرکت تولید کننده، اندازه، جنس و همچنین طرح آن متفاوت است و محصولات شرکت‌های معتبر قیمت بالاتری دارند.

سخن آخر

برای خرید محصولات بادی باید به تمامی آنچه در بالا گفت، توجه کرد تا بتوان محصولی با داوم، با کیفیت و مناسب تهیه کرد. بسیاری از محصولات بادی که در بازار هستند با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت تولید می‌شوند و به همین دلیل پس از مدت زمان کوتاهی امکان استفاده از آن‌ها فراهم نخواهد بود به همین دلیل توصیه می‌شود برای خرید محصولات بادی از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه‌ای همچون فروشگاه ایلی تویز اقدام کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *