دسته‌بندی نشده

معرفی و خرید انواع قایق بادی

معرفی و خرید انواع قایق بادی

یکی از تفریحات آبی که از زمان‌های گذشته تا به امروز طرفداران بسیاری داشته، قایق سواری است. قایق وسیله‌ای که بسیاری از ما آرزوی داشتن آن را داریم ولی همانطور که می‌دانید برای قرار دادن آن نیاز به فضای زیادی است به همین دلیل امکان تهیه آن برای همه فراهم نیست اما امروزه مدل‌های جدیدی از این محصول با نام قایق بادی در بازار عرضه شده است. قایق های بادی با توجه به اینکه برای قرارگیری نیاز به فضای زیادی ندارند از محبوب‌ترین نوع قایق‌ها هستند. این قایق‌ها را می‌توان به راحتی در هر فضایی جایی داد و در زمان سفر نیز همراه خود آن را حمل کرد. با توجه به ویژگی‌های مثبتی که قایق بادی دارد، خرید این محصول با استقبال خوبی همراه شد به همین دلیل تولید کنندگان محصولات بادی آن را در مدل‌های مختلف تولید کردند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

قایق بادی اکسپلورر

قایق بادی اکسپلورر از بدنه پی وی سی دو لایه ساخته شده و در مدل‌های یک، دو و سه نفره موجود است. این قایق با توجه به طراحی خود برای استخر‌ها، آب‌های کم عمق و سد مناسب است. این قایق ساخت شرکت اینتکس بوده و در صورت آسیب دیدگی می‌توان با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد.

قایق اکسپلورر 300 اینتکس 58332

قایق بادی مارینر

قایق بادی مارینر با بدنه 6 لایه خو در دو مدل 3 نفره و 4 نفره و با بدنه برزنتی ضخیم همراه با روکش پی وی سی و الیاف ابریشمی تولید شده است. این محصول یکی از انواع قایق بادی است که دارای قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی است و از آن می‌توان در رودخانه، دریا، سد، تالاب برای ماهیگیری و تفریحات خانوادگی و نیز پژوهش‌های مختلف استفاده کرد. با توجه به اینکه کف این قایق فایبر گلاس است، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت ایستاده در قایق حرکت کنید و تعادل بیشتری داشته باشید. از لوازم جانبی این مدل قایق نیز شامل دو عدد پارو آلومینیومی، ساک حمل، پمپ باد بزرگ دستی، برچسب تعمیرات و طناب نجات است.

قایق مارینر سه نفره اینتکس 68373

قایق بادی سیهاوک و چلنجر

قایق بادی سیهاوک و چلنجر دارای بدنه سه لایه است و در مدل‌های یک، دو، سه و چهار نفره و در رنگ‌های (سبز و زرد) و (آبی و زرد) تولید شده‌اند. این دو مدل قایق بادی از قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی نیز برخوردار هستند که در نتیجه با این امکان این قایق انتخاب افراد بسیاری خواهد بود. قایق های بادی سیهاوک و چلنجر دارای دو پارو پلاستیکی یا آلومینیومی، پمپ دستی مخصوص قایق، طناب نجات و همچنین برچسب تعمیرات نیز هستند.

قایق چلنجر اینتکس 68370

قایق بادی اکسکروشن

قایق بادی از بدنه 4 لایه تشکیل شده است. این قایق دارای مدل‌های 3 نفره و 4 نفره و 5 نفره بوده و فضای داخلی آن نسبت به سایر مدل‌های دیگر دارای فضای بیشتری است. با توجه فضای بیشتر و راحت‌تر این مدل قایق بادی از آن می‌توان برای قایقرانی در در سد، تالاب، رودخانه، و حتی دریا در شرایط آرام به منظور ماهیگیری و تفریحات خانوادگی مورد استفاده قرار داد. قایق بادی اکسکروشن قابلیت نصب موتور بنزینی تا 2.5 اسب بخار و موتور برقی شرکت اینتکس و یاماها را نیز دارد. از دیگر امکانات این قایق می‌توان به دو عدد پارو آلومینیومی، ساک حمل و نقل، برچسب تعمیرات، طناب نجات و برچسب تعمیرات را نام برد.

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره اینتکس 68324

خرید انواع قایق بادی

خرید انواع قایق بادی باید از طریق فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده محصولات بادی انجام شود. اینتکس کالا نماینده فروش محصولات بادی اینتکس در ایران بوده که تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا درب منزل به مشتری تحویل می‌دهد. با خرید قایق بادی اینتکس از اینتکس کالا دیگر نیازی به نگرانی درباره کیفیت کالای انتخابی خود نخواهید داشت و می‌توانید کالای مورد نظر را به راحتی از طریق وب سایت این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *