مقالات

تشک بادی ماشین چه کاربردی دارد؟

تشک بادی ماشین چه کاربردی دارد؟

سفرهای طولانی هر چقدر هم هیجان‌انگیز و مهیج باشند، کودکان و افراد مسن را به سرعت خسته می‌کنند. کودکان نمی‌توانند زمان زیادی را در ماشین به صورت نشسته تحمل کنند و نیاز به استراحت دارند. نشستن طولانی مدت بر صندلی خودرو برای افراد مسن نیز طاقت‌فرسا است. علاوه بر این، راننده و سایر سرنشینان نیز به خواب راحت و استراحت کافی نیاز دارند. تشک بادی ماشین برای رفع همین نیاز طراحی و تولید شده است.
در میان انواع محصولات بادی، تشک بادی یکی از لوازم ضروری برای عاشقان مسافرت و افراد اهل گردش به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی کاربردی، در این مقاله ویژگی‌ها، مزیت‌ها و کاربرد تشک بادی ماشین را بررسی کرده‌ایم؛ با ما همراه باشید.

تشک بادی ماشین چیست؟

تشک بادی ماشین یکی از انواع محصولات بادی است که برای راحتی و آسایش افراد طراحی و تولید می‌شود. با کمک این تشک بادی می‌توانید خودرو سواری یا شاسی بلند خود را به یک تخت خواب نرم و راحت متحرک تبدیل کنید.

تشک بادی خودرو از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود که عبارتند از: یک بدنه بزرگ با ابعاد مناسب برای قرار گرفتن بر روی صندلی‌ها و بخش عقبی ماشین، بالش بادی و نگهدارنده‌های بادی. این تشک بادی در قسمت عقب ماشین قرار می‌گیرد و پایه‌های بادی آن نیز در زیر پای سرنشین‌ها خواهد بود تا از کج شدن آن جلوگیری کرده و به حفظ تعادل آن کمک کند. بالش‌های بادی نیز برای استراحت و ریلکس کردن تعبیه شده‌اند.

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین

یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت محصولات بادی، پی وی سی است. PVC به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که دارد بهترین انتخاب برای تولید این دسته از محصولات به شمار می‌رود. از ویژگی‌های پی وی سی می‌توان به استحکام بالا و مقاومت آن اشاره کرد. تشک بادی پی وی سی مقاومت بالایی دارد و به راحتی پنچر نمی‌شود.

دیگر ویژگی مهم و مثبت این ماده، ضد حساسیت بودن است. محصولات پی وی سی برای پوست‌های حساس و مخصوصا پوست کودکان مشکلی ایجاد نمی‌کنند. علاوه بر این، تشک بادی داخل ماشین پی وی سی بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است.
رویه تشک بادی خودرو از جنس جیر است که نرمی و راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم می‌کند. این تشک بادی قابل شستشو بوده و ضد تعریق است.

کاربرد تشک بادی داخل ماشین

انواع تشک بادی داخل خودرو همانطور که از نام‌شان مشخص است، برای قرار دادن درون ماشین طراحی شده‌اند. اما این تشک بادی کاربردهای دیگری نیز دارد. در این بخش موارد استفاده تشک بادی ماشین را بررسی می‌کنیم:

قابل استفاده درون انواع خودرو

این محصولات برای انواع ماشین‌های سواری و شاسی قابل استفاده هستند. تشک بادی داخل ماشین در صندلی عقب ماشین قرار می‌گیرد و قسمت عقب ماشین را به یک تخت‌خواب نرم و راحت تبدیل می‌کند. ظرفیت این تشک بادی یک بزرگسال یا دو کودک است. تشک‌های بادی درون ماشین اغلب دارای دو بالش بادی هستند که برای راحتی بیشتر فراهم شده‌اند. این محصولات به راحتی و به کمک پمپ باد فندکی قابل راه اندازی و جمع شدن هستند.

تشک مسافرتی

یکی دیگر از کاربردهای تشک بادی درون ماشین، استفاده به عنوان تشک بادی مسافرتی است. این تشک‌های بادی را می‌توانید داخل چادر و در مسافرت‌های خود استفاده کنید.

تشک روی آب

با وجود اینکه این محصولات برای قرار گرفتن و استفاده درون خودرو طراحی شده‌اند، اما می‌توان در صورت نیاز به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده کرد.

مزایای تشک بادی داخل خودرو

تشک بادی درون خودرو یکی از پرکاربردترین محصولات برای افرادی است که به مسافرت‌های طولانی با خودرو شخصی خود علاقه‌مندند. مزایای این تشک بادی عبارت است از:

وزن کم

به طور کلی محصولات بادی به دلیل ویژگی‌های ساختاری خود، سبک بوده و وزن کمی دارند. وزن کم تشک بادی درون ماشین سبب می‌شود که بتوانید به راحتی آن را جا به جا و حمل کنید.

قابل حمل بودن

همانطور که گفته شد، سبک بودن محصولات بادی سبب می‌شود به راحتی بتوان آن‌ها را جا به جا کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های تشک بادی داخل ماشین که به قابل حمل بودن آن کمک می‌کند، قابلیت جمع شدن است. باد این محصولات را می‌توانید به راحتی با کمک پمپ بادی مخصوص تخلیه کنید. پس از تخلیه کردن باد تشک بادی داخل ماشین، این محصول به راحتی درون کیف حمل مخصوص خود قرار می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کند. این ویژگی سبب قابل حمل بودن تشک بادی داخل خودرو می‌شود.

قابل شستشو بودن

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های PVC، قابل شستشو بودن آن است. انواع تشک بادی درون ماشین نیز از جنس همین ماده تولید می‌شوند. به دلیل وجود این ویژگی، انواع تشک‌های بادی داخل خودرو نیز ضد آب بوده و قابل شستشو هستند.

قابل تعمیر بودن

تشک‌های بادی درون ماشین با وجود مقاومت بالا، در مقابل اشیاء تیز حساس هستند. اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تشک بادی داخل خودرو، قابل تعمیر بودن آن است. در صورت پنچری یا آسیب دیدن این محصولات می‌توانید به راحتی آن‌ها را به کمک برچسب تعمیرات پنچرگیری کنید.

فضای کمی را اشغال می‌کند

همانطور که از نام تشک بادی پشت ماشین مشخص است، این محصولات بادی بوده و با خالی کردن باد آن‌ها، حجم‌شان نیز کاهش می‌یابد. این محصولات را می‌توانید به راحتی در کیف حمل مخصوص‌شان و در میان لوازم سفر خود قرار دهید.

تشک بادی صندلی عقب خودرو شاسی بلند

تشک بادی صندلی عقب خودرو شاسی بلند

از مزیت‌های مهمی که تشک بادی داراست آن است که این محصول حتی برای خودروهای شانسی بلند نیز طراحی شده به همین ترتیب برای این نوع خودرو نیز می‌توان این محصول را تهیه کرد و مورد استفاده کرد. خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو شاسی بلند این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید در طول سفر از آن استفاده کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

خرید تشک بادی درون خودرو

تشک بادی پشت ماشین یکی از لوازم ضروری و کاربردی برای سفرهای طولانی با ماشین شخصی است. این محصولات در پشت ماشین سواری یا شاسی قرار می‌گیرند و فضایی نرم و راحت برای سرنشینان فراهم می‌کنند. تشک بادی پشت ماشین قابل حمل است، وزن کمی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. از این محصول می‌توان در داخل ماشین، داخل چادر و مسافرت استفاده کرد.

اینتکس یکی از شرکت‌های معتبر در تولید محصولات بادی است که انواع تشک بادی درون ماشین شاسی و سواری را طراحی و تولید می‌کند. انواع تشک‌های بادی در رنگ‌ها و ابعاد مختلف از فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا قابل خریداری هستند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید تشک داخل خودرو انواع تشک‌های بادی ماشین اینتکس را مشاهده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. سپس تشک بادی مخصوص ماشین خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *